[تصویر: klgjyg.gif]

تمام راه ظهور تو با گنه بستم
دروغ گفته ام آقا که منتظر هستم

montazer_Www.Shabhayetanhayi.ir

و انتــظار چه سخت است...


یا مهـــدی (عج)

روزهـا و جمعـه ها می آینــد و می رونــد

و مــا منتظــران هنــوز چشم به راهیــم...

اللهم عجل لولیک الفرج...

[تصویر: klgjyg.gif]

Agha_Janam_Biya.png

%D8%AC%D8%AF%D8%A7%20%DA%A9%D9%86%D9%86%

کسی به فکر شما نیست راست می گویم
دعا برای تو بازیست راست می گویم

اگرچه شهر برای شما چراغان است
برای کشتن تو نیزه هم فراوان است

neyze_Www.Shabhayetanhayi.ir

من از سرودن شعر ظهور می ترسم
دوباره بیعت و بعدش عبور می ترسم

من از سیاهی شب های تار می گویم
من از خزان شدن این بهار می گویم

zaman_Www.Shabhayetanhayi.ir

درون سینه ما عشق یخ زده آقا
ت تمام مزرعه هامان ملخ زده آقا

کسی که با تو بماند به جانت آقا نیست
ب برای آمدن این جمعه هم مهیّا نیست

اسمرا با عشق خود درگیر کردی / به پایم با غمت زنجیر کردی

بدان دنیای بی تو هیچ باشد / دلم را از زمانه سیر کردی

تو با رفتن به پشت ابر ایّام / غروب جمعه را دلگیر کردی

یا اباصالح ادرکنی . . .

السلام علیک یا صاحب الزمان

میدانم که از چشمتان افتاده ام اقا

ولی اینرا هم میدانم که سلامم را بی جواب نمیگذارید

که جواب سلام واجب است

پس ای حضرت عشق هر روزصبح سلامتان میکنم

شاید خودتان دستم را بگیرید

شاید برای آمدنت دیر کرده‌ای

وقتی نگاه آینه را پیر کرده‌ای

دیری است آسمان مرا شب گرفته است

خورشید من، برای چه تأخیر کرده‌ای؟

خدا می خواست دستمان به خون امام

آغشته نشود.برای همین غیبتش را

رقم زد!

آقا بیا ولی به ما اعتماد نکن . . .

این روزها نمازم را شکسته می خوانم

چهار فرسخ دور افتاده ام ار چشمانت...

*یا صاحب الزمان ادرکنی*




ساقی بیا که هاتف غیبم به مژده گفت

با درد صبر کن که دوا می فرستمت

● اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن .... ●


جمعه....

سلام بر مولایم...

 سلامی از سویدای دل یک انسان عاشق...

 امیدوارم حالت در غیبت خوب باشد...

 مولی من


سید مهدی ...

سلام مرا پذیرا باش من آمده ام تا برایت بنویسم ولی نمی دانم چه بنویسم...

 امروز جمعه است روز تو...

 ولی من این روز را تا لنگه ظهر خوابیدم...

 به فکر تو نبودم دعای ندبه تو را نخواندم مولای من مرا ببخش...

روز جمعه روز آرزوهاست...

روز عاشقان و منتظران است...

 مولای من می دان که ظهور تو نزدیک است زود بیا ...

 که منتظرانت دیگر طاقت دوری تو را ندارند.....



گفتیم عشق را به صبوری دوا کنیم

هر روز عشق بیشتر و صبر کمترست

همتا هم نداری که ...


وقت نبودنت به دلم وعده بدهم


شاید " مثلش " را پیدا کنم
!


 آقای بی همتای من بیا